.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل در پرداخت یارانه ها با وضعیت کنونی درآمد دولت

 شمال نیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به واریز یارانه نقدی در ساعت 24 امشب (26 مردادماه) گفت: دولت همواره با این مشکل مواجه بوده که با این وضعیت درآمدی چطور یارانه ها راواریز کند زیرا هر ماه باید 3400 میلیارد تومان برای پرداخت نقدی یارانه ها اختصاص یابد که پرداخت این مبلغ با وضعیت درآمدی موجود دولت مشکل است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به واریز یارانه نقدی در ساعت 24 امشب (26 مردادماه) گفت: دولت همواره با این مشکل مواجه بوده که با این وضعیت درآمدی چطور یارانه ها راواریز کند زیرا هر ماه باید 3400 میلیارد تومان برای پرداخت نقدی یارانه ها اختصاص یابد که پرداخت این مبلغ با وضعیت درآمدی موجود دولت مشکل است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، علی طیب نیا شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به واریز یارانه نقدی مردادماه به حساب سرپرستان خانوار در ساعت 24 امشب، افزود: همواره در شب های قبل از واریز یارانه نقدی در دولت با مصیبت بزرگی روبه رو می شویم.

وی با اشاره جلسه به روز گذشته هیات دولت در خصوص موضوع بهره وری نیز گفت: در وضعیت حساسی هستیم زیرا اقتصادی که از سال های دور با بیماری نفتی رو به رو بوده و در دهه اخیر با سیاست های نادرست اقتصادی، تحریم ها، رکود و تورم وضعیت بدتری پیدا کرده نیازمند مدیریت درستی است.

این عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه سال قبل با کاهش چشمگیر درآمدهای نفتی رو به رو شدیم، اظهار داشت: طی دو سال گذشته تمام تلاش ما در وزارت امور اقتصادی و دارایی معطوف به این بود که شرایط حاد کشور و تورم لجام گسیخته مهار شود ضمن آنکه رکود به رشد اقتصادی مثبت برسد.

طیب نیا ادامه داد: اگر اهداف مذکور محقق نمی شد توفیق جدی نیز در مذاکرات هسته ای حاصل نمی شد بنابر این با تحمل مردم شرایطی فراهم شد که تیم مذاکراه کننده توفیق خوبی داشت و توانست از حقوق حقه ملت ایران به خوبی دفاع کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در آینده نزدیک نتایج عملی این توفیق حاصل و تحریم ها برداشته می شود و بعد از آن زمینه برای کار جدی و رشد اقتصادی مستمر فراهم خواهد شد.

به گفته وی، برای اینکه اشتباهات گذشته تکرار نشود و از منابع به خوبی بهره گیری شود باید به درک مشترکی از مشکلات اقتصادی کشور برسیم ضمن آنکه بعد از درک مشترک نیازمند عزم مشترک نیز هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اریا 26 مرداد 1394
جناب اقای وزیر. پولی که دولت از بابت اب و برق و گاز و تلفن از هر سرپرست خانوار در یافت می کند دو سه برابر پولی هست که به هر سرپرست خانوار میده پس مشکل کجاست ما که سر درنمیاریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.